Burmistrz Miasta Kowalewo Pomorskie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Kowalewie Pomorskim Wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Referacie Finansowym

    • Status ogłoszenia o naborze:Rozstrzygnięte
    • Numer ogłoszenia:2/2017
    • Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim
    • Wydział:Referat Finansowy
    • Miejsce pracyUrząd Miejski w Kowalewie Pomorskim
    • StanowiskoInspektor
    • Wymiar etatu1
    • Ilość etatów1
    • Data ogłoszenia2017-05-17
    • Termin składania dokumentów2017-05-29
    • Sposób składania dokumentówosobiście, drogą pocztową
    • Miejsce składania dokumentówUrząd Miejski w Kowalewie Pomorskim
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne1.obywatelstwo polskie*,
      2.wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym: ekonomiczne, rachunkowość ,
      3.co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
      4.kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      5.kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      6.znajomość przepisów prawa:
      administracyjnego i samorządowego,
      z zakresu finansów publicznych,
      z zakresu ustawy o rachunkowości,
      z zakresu sprawozdawczości budżetowej,
      z zakresu ustawy o ochronie danych osobowych,
      7. nieposzlakowana opinia.
      8.znajomość obsługi komputera, w tym programów: MICROSOFT OFFICE WORD lub równoważny, Excel lub równoważny.
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkoweznajomość obsługi programu komputerowego do księgowania dowodów finansowych – „FoKa” autor Sputnik Software, systemu zarządzania budżetami „Besti@”,
      umiejętność analitycznego myślenia,
      samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
      kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowyDo głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
      prowadzenie ksiąg rachunkowych urzędu, w tym:
      - dekretowanie dowodów księgowych,
      - analiza miesięczna kont zespołu 1,2,3,4,7; w tym uzgodnienie kont z wyciągami bankowymi,
      - przenoszenie sald odpowiednich kont w terminach określonych w przepisach, za wyjątkiem rozrachunków podatkowych,
      przygotowanie prawidłowo zaksięgowanych i uzgodnionych danych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki urząd,
      sporządzenie jednostkowych sprawozdań miesięcznych i kwartalnych z zakresu budżetu urzędu ,
      sporządzanie bilansu urzędu,
      sporządzanie materiałów i wydruków dotyczących dochodów i wydatków urzędu na potrzeby poszczególnych referatów,
      drukowanie wyciągów bankowych oraz elektronicznych dowodów wpłaty z systemu bankowości elektronicznej dotyczących urzędu,
      sprawdzanie wyciągów bankowych pod względem kompletności dowodów wpłaty i sporządzanie dziennych załączników do wyciągów bankowych,
      sporządzenie miesięcznych wydruków zestawień obrotów i sald i jego uzgodnienie potwierdzone podpisem,
      sprawdzanie na koniec każdego miesiąca stanu gotówki w kasie według ewidencji księgowej ze stanem wynikającym z raportów kasowych,
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowyn.d.
    • Lista wybranych kandydatów
    • Uzasadnienie wyboru
    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian