Inspektor w Referacie Finansowym

    • Status ogłoszenia o naborze:Rozstrzygnięte
    • Numer ogłoszenia:1/2017
    • Nazwa jednostki zlecającej:Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim
    • Wydział:Referat Finansowy
    • Miejsce pracyUrząd Miejski w Kowalewie Pomorskim
    • StanowiskoInspektor
    • Wymiar etatu1
    • Ilość etatów1
    • Data ogłoszenia2017-03-28
    • Termin składania dokumentów2017-04-10
    • Sposób składania dokumentówosobiście, drogą pocztową
    • Miejsce składania dokumentówUrząd Miejski w Kowalewie Pomorskim
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne1. obywatelstwo polskie,
      2. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym: ekonomiczne, rachunkowość ,
      3. co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
      4. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      5. kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
      6. znajomość przepisów prawa:
      -administracyjnego i samorządowego,
      -z zakresu podatku dochodowego od osób fizycznych,
      -z zakresu ubezpieczeń społecznych,
      ustawy o ochronie danych osobowych.
      7. nieposzlakowana opinia.
      8. znajomość obsługi komputera, w tym programów: MICROSOFT OFFICE WORD lub równoważny, Excel lub równoważny.
    • Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe-znajomość obsługi programu komputerowego do księgowania dowodów finansowych – „FoKa” autor Sputnik Software, systemu zarządzania budżetami „Besti@”,
      -umiejętność analitycznego myślenia,
      -samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
      -kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji.
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowyDo głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków:
      -prowadzenie ksiąg rachunkowych gminy, w tym:
      a) dekretowanie dowodów księgowych,
      b) bieżące księgowanie zadekretowanych dowodów w programie komputerowym,
      c) analiza miesięczna kont zespołu 1,2,9; w tym uzgodnienie kont z wyciągami bankowymi,
      d) przenoszenie sald odpowiednich kont w terminach określonych w przepisach,
      -przygotowywanie prawidłowo zaksięgowanych i uzgodnionych danych do sporządzenia sprawozdań budżetowych i finansowych,
      -sporządzanie bilansu organu,
      -sporządzanie miesięcznych wydruków zestawień obrotów i sald i jego uzgodnienie potwierdzone podpisem,
      -terminowe przekazywanie dochodów z zakresu administracji rządowej,
      sporządzanie łącznych sprawozdań budżetowych i terminowe przekazywanie ich do adresatów określonych w przepisach dotyczących sprawozdawczości budżetowej,
      kontrola terminowości składania jednostkowych sprawozdań budżetowych przez jednostki organizacyjne gminy i instytucję kultury,
      sporządzanie rocznych bilansów gminy i ich terminowe przekazanie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
      akceptowanie przelewów za pomocą karty mikroprocesorowej z rachunków bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
    • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy-
    • Lista wybranych kandydatów
    • Uzasadnienie wyboru
    • Typ treściOgłoszenia o naborze

Załączniki

Informacje

Rejestr zmian